Fjärde Advent

God förmiddag kära blogg! Sitter i soffan och tittar på nån film på trean, ganska kass men som vanligt är det ingenting annat på dumburken. Nu har jag diskat, gjort mig i ordning för dagen och ätit lite gröt! André har huvudvärk och ligger och vilar. Idag tror jag att vi ska ner till Råbroviken och fika lite och kanske till och med få med oss lite resterande grejor hem också! :) Men vi har varit ner dit varje advent, och eftersom det faktiskt redan är fjärde advent idag så kan vi ju inte bryta den nya traditionen! :) Haha.

Imorgon ska kanske jag och Anette åka till Kupolen! Jag måste verkligen köpa en julklapp till André, NU! Det är fan julafton på fredag. Tiden går så fort att man inte vet hur man ska hinna med allt. Jag kommer säkert få jobba hela veckan också så jag inte hinner med nånting! Typiskt om det blir just den här veckan före jul. Men jobba bör man ju..

Mina händer kliar så nu ska jag gå och smörja in dom torra små rackarna, ska kolla till min älskling också! Slå på fyran! Det är Ensam hemma 3, den bästa! Ha det bra. Trevlig Advent. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0