God förmiddag!

God förmiddag gott folk! Sitter här hemma och gör ingenting, snorar lite som vanligt och har lite ont i magen! Men sånt får man väl lov att tänka bort antar jag, annars blir det tråkigt. Tack alla för julklappstipsen förresten, det va bra! Men jag vet fortfarande inte, jag kommer väl fixa det i sista sekunden antar jag! Men jag vill ju ge honom något fint! jaja.. vi får väl se hur det går!

Nu har jag i alla fall precis fått i mig lite frukost! André kommer halv ett och äter lunch! Men han ville inte ha lappskojs så han skulle käka resterna från igår :) Jag förstår inte, lappskojs som är så gött :)
Jobbsituationen är den samma. Men jag vet inte om jag har ångrat mig med den här dagisgrejen faktiskt, jag tycker att det är svindrygt att inte veta om dom tänker ringa eller inte. Jag vill ju helst inte sova när dom ringer för då vaknar jag garanterat inte. Så då måste jag ju gå upp tidigt och då är det ju drygt om dom inte ringer! Jag kanske skulle försöka hitta nått annat dom här kommande två månaderna. För längre än så jobbar man väl inte? Eller det kanske beror på vad man jobbar med iof.. äsch då! Dessutom är jag ju sjuk hela tiden nu, fram och tillbaka. Är det så bra att vara på dagis då? fan. jag är så velig..

Ska nog luta i kull mig i soffhörnet en stund, känner mig inte så kry! åh! Peace. (Piss)

Kommentarer
Postat av: Elin

När jag var vikarie på dagis ringde hon nästan exakt samma tidpunkt varje morgon, så om hon ringer en gång så vet du till sen, har hon inte ringt runt den tidpunkten kan du gott somna om igen! :)Det gäller att du får in en fot på nått dagis, sen vill dom alltid att det är du som kommer! Och hörrudu, du kan nog jobba längre än 2 månader. Jag jobbar ju fortfarande! :)

2010-12-15 @ 12:12:30
Postat av: Emelie

De var så lite så :)

Hon går på dagis mellan halv 8-11 så jag hämtar henne vid 11 tiden, hon går ju tis, ons och torsdag!

Ja de skulle du kunna göra :) Tråkigt att bara sitta hemma hela dagarna..



kram

2010-12-15 @ 12:31:57
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0