God Jul!

Idag är dagen här som alla så länge har hysteriskt pratat om och jobbat för, nämligen Julafton. God jul på er gott folk. Nu sitter vi hemma vid mamma och pappa och tittar på Pippi på rymmen som är på fyran! Det är en sak som är så bra med julen, att det hela tiden går bra barnfilmer på TV:n.
Jag är dock inte piffad och klar än! Jag hoppas att tomten ska ge mig en fondation som inte är röd så jag har någonting att sminka mig med. Men idag får det nog bli lite av Jennys smink, det är alltså därför jag inte är klar än! Men ingen brådis, vi ska äta klockan två så jag hinner nog bli klar före. Sen blir det väl det gamla vanliga, Äta - Kalle Anka - julklappar! Sen ska klockan sex ska vi befinna oss hemma vid Jonny och Anette för att äta igen! Vi ska sova där i natt, annars blir det ett nedra åkande!

Nä, nu ska jag fira jul och det tycker jag att ni också ska göra. God Jul, Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0