God morgon!

God morgon! André började jobbet klockan nio, då väckte han mig i vanlig ordning innan han åkte och då blev jag pigg, så i stället för att ligga kvar och bli trött igen, bestämde jag mig för att gå upp. Nu har jag hunnit duscha, diska och slagit in Ebba och Thildes julklappar, på ca en timme! Snabb! Jag har även hunnit röja lite så nu ser det okej ut här hemma igen.

Snön bara öser ner, det känns att det snart är jul! Dock har jag varken hunnit klart med allt pynt som ska upp eller bakat! jag hade ju planerat att göra ett ton med knäck innan julafton! Sen ska väl granen upp också. Det är mycket som göras innan det är jul, jag är ju inte klar med julklapparna heller! Det är liksom mindre än en vecka kvar. Men det ska nog ordna sig! :)

Jag vill åka till Kupolen idag!! Är det nån som vill med? :) Peace.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi ska dit imon! Men känner inte för de, eller jo både och! Men att trängas med massa människor just nu när mitt gravid humör inte är de bästa är nog igne skoj för alla de andra! haha :D



åhh nyfiken va de är i thildes paket ;) hihi

2010-12-18 @ 10:53:15
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0