Grattis Jonny!

Sitter nu i soffan och pustar ut efter att ha haft systrarna Amanda och Johanna här på en fika. Det blev rätt mycket skratt åt youtubeklipp på bland annat den där fula ungen och fjortisar, det är ju så roligt. Jag va ju vid tandläkaren i morse och hon torterade mig till max! Eftersom jag är gravid så blev det ingen röntgen, men en undersökning och en massa finslip blev det iaf! smärta. Efter det så va jag till Stopet och käkade med älsklingen och sen åkte jag hem till mamma där endast Johanna var, helt alene. Så vi gick hem till mig och fikade, Amanda dök upp efter en stund. Men nu har dom i alla fall gått så nu är det tyst som i graven, lite skönt..
Jag tror att jag ska baka en chokladkaka till ikväll, vi ska ju till Jonny och Anette och käka och titta på Idol! Och självklart ska Jonny få alla sina presenter, han fyller faktiskt år idag! GRATTIS SVÄRFAR!! Att ha en så bra sonhustru är väl en helt fantastisk present i sig, men han ska ändå få nått litet ;) haha. Då blir han nog nöjd!

Snart kommer väl André hem, helt slut efter en dag på jobbet! :) Kanske skulle ha bakat två kakor så han kan få provsmaka först! det är nog bäst det.. haha. Men jag ska nog göra mig ett försök i alla fall :) men vi hörs sen! Peace <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0