Hemmafru? Neeeee..

Jag var helt slut igår efter kalaset i Råbroa så jag orkade inte alls skriva nå! men jag gottgör det idag i stället! Vi var alltså på födelsedagsfika för Jonny igår. Christian, Emelie och Thilde var också där och Thilde va lika busig som vanligt! :) Anette stog för fikat och Thilde höll helt klart med underhållningen! Hon lekte doktor med André, som förövrigt inte vet hur man leker, men han fick vara sjuk och hon var doktor! Eller jag skulle nog hellre vilja kalla henne psykolog! Ni skulle ha sett när den lilla treåringen satt mitt emot André (som låg ner) och helt seriöst frågade honom: - Jaha, och var är det för fel på dig då? hahaah! Vi "vuxna" höll på att dö av skratt och Thilde uppskattade självklart att alla garvade åt henne! Men det var så sött! :) haha.
När kalaset var slut så åkte jag och André in till stan och handlade lite inför kvällen, det blev lite grejer till varma mackor och sen såklart lite söndagssnacks! Sen åkte vi hem och myste ner oss framför TV:n och tittade på I Am Legend (vilket är en grymt bra rulle.. gick på TV:n!) och käkade mackers och ostkrokor! Gott!

Idag kom André hem på lunchen och fick sig lite köttbullar och makaroner! Jag kände mig lite som en hemmafru när jag stod där vid spisen och lagade lunch åt min hårt arbetande karl, men det känns rätt okej! haha. Det blir ju inte bättre av att jag dessutom har tvättning och städning på schemat idag! Haha. Jag har precis varit ner och slängt i den första maskinen! Jag tror inte att det blir jätte mycke tvättning idag faktiskt, men det tar ju ändå halva dagen så! Usch. Men man måste väl!

Nu ska jag försöka leta på tvättmedelsburken som är spårlöst borta! Jag fick ta en plastpåse med mig nu när jag va ner! Jag har blivit så virrig nu när jag är gravid.. glömmer och tappar bort! det är allt jag gör nu.. men men!
Hörs sen, peace.

Kommentarer
Postat av: Anette

Ska du bli doktor när du blir stor? Nej jag är ju doktor nu, och du är sjuk hahahaha......

2010-12-13 @ 15:34:59
Postat av: Svar till Svärmor

ja, hahahahaaa! superkul.

2010-12-14 @ 12:48:20
URL: http://immad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0