hjälp!!!

Med mat och efterrätt plus lite till i magen så sitter jag nu nersjunken i soffhörnet! Det blev lite pasta carbonara med bacon till middag och glass till efterrätt! André har tillagat en liten julskinka också! Svin god, det gjorde han verkligen bra.. inte så där torr som folk gör, saftig och smarrig! Mmm.. Han är så duktig! Så en liten bit julskinka har också hittat till min mage. Äta äta äta..

Nu sitter jag här som sagt, i mitt sköna hörn och har nyss tittat på Desperate, det va as bra idag, lite läbbigt! Jag sitter nu och funderar över resterande julklappar! Det är alltså Jonny, Ebba och Thilde kvar och så självklart den svåraste av dom alla - min älskade pojkvän/fästman/sambo/dude André. Va köper man till världens bästa pojkvän som man vill ge allt, med en väldigt tajt budget? Jag önskar nu att jag va rik.. Men det är jag inte! Så jag får försöka mig på det ändå. Men alla är ju tydligen ute efter att förstöra för mig dessutom och går och köper det som jag har planerat att köpa, så André får fina presenter av alla andra.. men inte av sin flickvän! Det är ju kul. fan!!

Nej nu blev jag upprörd! Kanske ska ta mig ett glas glädjande julmust. Det är nog bäst. Peace.

(Ni får gärna ge förslag och hjälpa mig lite! Ändrar NU så att bara jag kan se kommentarerna! SNÄLLA HJÄLP MIG!)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Är de något han önskar sig?

Klocka, smycken, spel? de behöver ju inte vara nått super duper dyrt!

Christian önskar sig en klocka, och ska få de, men André han kanske önskar sig någon dvd musikvideo?

2010-12-14 @ 22:47:14
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Emelie

Men åhh va störande :/ men kanske en tuff väckarklocka som han kan ha brevid sängen då?

De är skit svårt att handla till dem.. Rakapparat?

Kanske behöver en bättre när allt skägg ska bort vid jul ;)

2010-12-15 @ 07:47:26
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vill du låna gravidjeans? Jag har ett par, använder dem inte! Så tänkte att du kanske får bättre användning av dem?

Skönt att ha och de är mudd som går upp på magen.. Kom förbi nån dag och hälsa på och kika på dem samtidigt :) Eller så kommer jag förbi med dem.

men ni får gäran komma på kaffe nån dag =)



kram

2010-12-15 @ 08:32:18
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Chrissie i Skeppis

"Smartbox"´ar brukar ju alltid gå hem:-) Finns ju i alla prisklassar, och vad kan vara bättre än en "upplevelse" som man får av sin käresta?!

2010-12-15 @ 09:48:05
Postat av: Anette

Jag vet att han vill ha espressomuggar och en rakborste iaf

2010-12-15 @ 10:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0