Mysse!

God kväll! Idag har jag inte haft tid för mitt bloggande, jag har nämligen återupplivat mitt gamla goda intresse för Quick-knitting! Så jag är alltså fast i stickningarnas fantastiska värld och har då inte haft tid med min andra hobby, bloggandet. Jag började sticka på min mössa vid typ tre och två timmar senare var jag visst klar! Då var det bara att fästa alla trådar och dra i hop den i toppen. Sedan började jag göra en stor boll som skulle pryda min fina lila mössa. Det tog också sin lilla tid såklart. André hade då kommit hem och vi hade gått ner till mamma där jag avslutade mössan. Den blev väldigt fin tycker jag! Nu planerar jag att göra en till likadan fast vit, kanske ska jag göra någon rand i någon fiffig färg, vi får se.. :) Sen ska jag nog göra en halsduk också! Men det tar ju sån fasansfullt lång tid. Jaja, här är i alla fall resultatet av min dag. Min fina lila mössa! Jag är så stolt! Haha.


Va tycks? är jag inte duktig? :D haha!


Nu sitter jag och älsklingen och tittar på försa Beck filmen - Lockpojken! Länge sen, Gunvald är så ung och stilig! Haha. Vi var ner och lånade av farsan, han har typ alla. Vi har köpt nått väldigt knepigt snacks, Sourcream Cheez ringz! Har ni hört va? Dom smakade sådär måste jag säga.. Men det är väl som med allt annat, äter man en så går resten ner rätt lätt. Nu ska jag hänga med lite i rullen, men jag återkommer imorgon! God natt. Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0