Nu när jag har tid..

Det blir inte mycket skrivande när det är Jul inte.. Men man får försöka kasta in ett inlägg när man hinner! Igår var det Juldagen, då var det mycket äta och väldigt mycket besökande! Först var vi hem till Gunvor och Kalle och åt julmiddag. Gunvors syster (Moster) Gulli var där med hennes man och deras dotter och hennes man, det var lite pirrigt att träffa alla släktingar för första gången men det gick bra. Jag försökte intala André att jag var lite blyg men det trodde han inte på.
Klockan fyra åkte Jag, André, Pappa, Johanna, Jenny och Amanda till farmor och gav henne lite julklappar! :) Sen åkte jag hem och började städa. Sen var klockan plötsligt kväll och då vankades det ff hemma vid min och André. FF betyder alltså inte det som ni tror (föräldrafritt) utan helt tvärt om, föräldrafest! Mamma, Pappa, Jonny och Anette kom hem till oss och drack lite innan Stopet. Jag och André var skjuts! När vi skjutsat dom så åkte vi till Jenny och fick även där agera skjuts til Stopet. Sen åkte vi hem till mamma och pappa och tittade på Tre Kronor och hängde med Zorro till vi skulle hämta föräldrarna. 

Idag har jag hängt vid mamma hela dagen, André och pappa är nämligen på det årliga Bandy-Derbyt idag, så jag leker med mamma. André ringde nyss och berättade att Gränges vann och dom skulle dricka vidare. Så dom skulle inte komma hem till middagen! Men jag tycker att det är bra att han är ute och roar sig, jag vill inte att han ska behöva sitta hemma med mig bara för att jag är på tjocken och inte kan dricka! 

Amanda, Jenny, Johanna och Mamma sitter i soffan och äter och tittar på Linas Kvällsbok som är på TV:n. Nerans pinig film måste jag säga! usch, jag kan inte titta, jag dör. Så då passade jag på att skriva lite. Nu ska även jag äta. Ha det gött i julefriden! Peace.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0