Ska det vara så jävla svårt eller?

Tjenis! Mätt och belåten med pizza i magen. Eller nej förresten, jag är fan inte speciellt belåten egentligen. Jag menar, ska det va så jävla svårt att få den pizzan man har beställt eller? Har jag beställt en Bussola med pommes på så är det ta mig fan det jag vill ha också! Jag tog ju det för att få pommes, då ska dom fan inte glömma att lägga på pommes! Jag blev så förbannad att kebabsåsen råkade hamna på golvet, då blev jag ju ännu gladare! va fan liksom! Nu hade jag lugnat ner mig lite men det kom visst tillbaka, jag blir bara så trött!

Idag har vi i alla fall varit hemma vid mina kära svärföräldrar och hälsat på! Hanna, Johan och Ebba var också där! Ebba var dock lite förkyld så hon ville mest åka hem, stackars liten! Men det hindrade henne inte att vara lika bedårande och hysteriskt rolig för det! Hon råkade typ fastna i en stol och ropade: Hallå?? Kan man få lite hjälp här?? Haha. Jag och Anette tyckte som vanligt att det va svinkul. Hon är så underbar! :)
När dom hade åkt hem så tittade vi på Handboll, eller ja.. Anette försökte titta medans jag störde och tjålade hela tiden! Men dom förlorade i alla fall så då var det ju skit samma tycker jag.. Haha. Stackars Anette.

Imorgon ska Jag och Svärmor till Kupolen och shoppa loss. Jag har en del julklappar kvar, typ André och Jonny, så det känns som om det börjar bli dags att bli klar med julklapparna! Jävla hysteri. Kul att mamma säger att jag inte ska få några julklappar nästa år, då kommer alla mina klappar förvandlas till bebissaker till min knodd. Thanks alot, då va jag inte värd julklappar längre. Kul nästa år när Johanna, Jenny och Amanda öppnar alla sina fina klappar och jag sitter där och tittar på med tårar i ögonen, typiskt Johanna att tycka att det är roligt. Det tycker inte jag. Haha. Men men, som sagt.. Jag hoppas på att bli klar med shoppingen imorgon i alla fall, det börjar bli så uttjatat nu!

Om en kvart blir det en film på trean som vi ska se, "Baby mama" hette den! Den verkar kul, hoppas att det är det då. Filmen vi (eller jag, André sov) såg igår va i alla fall svinkass, "Death at a funeral" hetten den, titta inte på den! K-a-s-s!! Ha det fint. Peace.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ni är ju filmexperter snart ;)

Man behöver inte ha hysteri över klapparna =) De löser sig..

2010-12-19 @ 22:11:03
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag skrattade precis innan jag läste att det var typiskt mig att tycka att det var roligt! :)

2010-12-19 @ 23:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0