Stackars Jay som vann Idol 2010..

Nu är vi hemma igen efter en trevlig födelsedagsmiddag för Jonny i Råbroviken! Vi käkade lite pizza och tittade på Idolfinalen med Jonny, Anette, Gunvor och Kalle! :) Det va som sagt en mycket trevlig afton! :) Nu har jag även städat upp i köket efter mitt bakförsök som gick åt skogen, det blev inge vidare tror jag! haha. Jag tog inte ens med den till kalaset :P Så nu är det i alla fall städat och klart så nu kan jag pusta ut..

Ja, denna kväll var det alltså Idolfinal 2010 och ingen mindre än våran rockers Jay Smith vann såklart! Det va ju minst sagt väntat men ack så illa. Det är absolut inte så att jag inte tyckte att han var den bästa av det två finalisterna, tvärt om! Han är bäst. Det är just därför Minnah skulle ha vunnit, man få ingen vidare karriär av att vinna idol, man ska helt enkelt komma tvåa eller trea, det är min mening! Titta bara på föregående år! Förra årets vinnare Erik är väl ett ypperligt exempel, va gör han nu för tiden liksom? Calle som kom tvåa släpper ny skiva och förra årets trea Tove Styrke är poppis både i Sverige och i USA. Det är det jag menar.. Jay kommer få vara med i bingolotto och allsång på skansen medan Minnah kan välja och vraka va hon vill göra med sin karriär som artist! Stackars Jay som vann Idol 2010.. Haha. Nej, nog om Idol, nu är det slut för i år! lite skönt kan man tycka..

Imorgon ska vi åka till Borlänge klockan tio på morgonen och det tycker jag är bra. Skönt att komma i väg i tid så man kommer hem nån gång! Skulle vilja träffa Amanda, Viktor och Hector imorgon och då är det bra om vi kommer hem i tid så vi hinner! :) Vi hör av oss när vi kommer hem i alla fall :) bara så ni vet.. Ja, som sagt ska vi till Borlänge för lite julshopping av resterande julklappar och lite käk. Ska dit med J&A, mycket trevligt :)

Nu ska jag sova, det ska som alltid bli extremt skönt! Peace.

(2-0 till André med bebisnamnet Bosch.. Tack Elin, jävligt schysst!)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo men tror att han kommer lbi känd i vilket fall..Han ville ju vinna =) tror de kommer gå bra för honom,

2010-12-11 @ 07:10:14
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0