Stickelistick!

God eftermiddag! Hela förmiddagen gick åter igen ut på att sticka. Nu har jag börjat med någonting vitt som jag inte riktigt vet va det ska bli, antingen en sjal eller typ en babyfilt.. men det lutar åt sjal-hållet! Annars blir det en jävligt lång babyfilt. André kom hem klockan typ halv två. Vi funderade länge på vad vi skulle göra och vad vi skulle äta, vi gick ner till mamma och lånade mjölk, sen gick vi hem och jag kastade ihop en ungspannkaka lite snabbt när André duschade. Nu har vi ätit och precis skjutsat Amanda till nån polare på västra. Vi svängde in på Shell på vägen hem och hyrde en film och köpte lite snacks! Dom vi köpte igår - Ostringarna - var inte alls goda. Så idag köpte jag chips i stället, det går alltid hem! Så Inhandlade vi en Coca-Cola! Yippie, jag börjar bli trött på julmust! Och det är inte ens jul än, fy! Ikväll så blir det Narnia 2 klockan ca klockan 6 på typ femman tror jag, sen blir det Grinchen, men den kan vi ju inte titta på eftersom den är samtidigt som Robinson! Men vi kan ju låna den av Johanna sen! Väldigt bra julfilm! Sen blir det väl den hyrda filmen efter Robinson då kan jag tro.. Det är ju tydligen så våra helger ser ut nu för tiden! Men men.. saknar inte utelivet ett dugg. Men nog skulle det vara trevligt att hälsa på nån eller kanske få besök, äch!

Peace.


Amanda säger att jag är som en tant.. inte kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0