Trevligt!

Igår var det mycket och det hanns inte med att skriva nått alls! Så vi får väl börja med det idag då! Dagen igår började med att vi vaknade klockan tio av att J&A ringde, då märkte vi att vi hade försovit oss lite och att dom typ stog utanför och väntade! Så dom fick komma upp och dricka kaffe medans jag och Älsklingen gjorde oss klara! En halvtimme senare bar det i väg till Borlänge! Vi började med att gå in på Elgiganten och shoppa lite, sen spenderades ca fyra timmar inne på kupolen för lite julhandling! Vi hittade rätt mycket men vi än inte klara riktigt än.. Efter
kupolen åkte vi till Ica Maxi och inhandlade en massa mat. Vid det laget hade både fötter och händer blivit varma och värkte något så fruktansvärt! Så då var det verkligen skönt att åka hem! Väl hemma fick jag äran att slå in lite julklappar, vilket kan vara det bästa jag vet <3 Så himla roligt! Sen kom Viktor, Amanda och Hector och hälsade på! :) Hector va lika underbart as gullig som vanligt och jag tror att han blev lite kär i min Bola (halsband som pinglar). Han låg och stirrade på den, jag tror att han gillade ljudet! Så jävla söööööt <3 Tack för att ni kom! Det va trevligt :) När klockan var typ elva (kvällstid) så körde vi in Amanda (lillasyster) till Ludvika och då passade vi på att svänga in på McDonalds för lite käk. Viktor och Amanda blev också sugna på lite burgare och vi alla fick vänta på maten på parkeringen så vi stog där bredvid varndra med bilarna och kände oss coola! :) Sen åkte vi hem och åt och tittade på film! :) Det blev en fullspäckad och trevlig dag! Tack alla medverkande! :)

Nu idag står födelsedagsfika för Jonny på schemat och vi ska nu göra oss klara och åka! Först ska jag dricka lite varm choklad. Vi hörs senare! Peace <3

Kommentarer
Postat av: Amanda - Hectors mamma ♥

Haha ja jag skulle nog fan haft en sån där boll medans han låg i magen så han fick ha en egen nu! :-)

2010-12-12 @ 20:39:18
URL: http://amanddddda.blogg.se/
Postat av: Svar te Amanda

Jaa, men han kan få låna min när vi ses :)

2010-12-12 @ 23:35:59
URL: http://immad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0