Uppesittarkväll, del 1.

Hej alla glada! Nu sitter jag hemma vid min mamma och pappa och inväntar uppesittarkvällen! Ikväll ska vi käka lite tacos och spela bingolotto, vi ska även klä granen! Mamma vill inte ens ha en gran men hon förstår ju inte, man måste ju faktiskt ha en julgran, det vet ju alla människor. I förra inlägget skrev jag att jag skulle städa och göra marknadsnougat, det blev inge alls. Städningen orkade jag helt enkelt inte med, jag skulle ju bara dammsuga! Kan jag göra imorgon. Marknadsnougaten skiter jag helt enkelt i, jag pallar inte. Det slutade med att jag gick till mamma och hjälpte henne koka mer knäck. Klockan fyra kom André hem, då klädde vi våran julgran hemma. Den blev sådär måste jag säga, jag gillar inte äkta vara, jag har hellre plast faktiskt. Men men.. Nu är vi i alla fall här, vid min mor och far. Ikväll är det som sagt uppersittarkväll och imorgon är det julafton! Wooho. Jag gillar julen, verkligen. Jag är lite som ett barn, jag vill ha en klapp på morgonen och jag ska ta mig tusan se Kalle Anka. Men gällande den saken är det ingen som slår min pappa, man får inte ens gå på toa under Kalle. Då får man kissa före eller hålla sig. Det är viktigt!

Nu ska jag ta mig ett glas julmust och en knäck och vara lite social. Trevlig uppesittarkväll gott folk, lycka till med bingon! Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0