Vintermys..

Nu sitter jag och tittar lite mer på Musikhjälpen! Jag älskar det, helt underbart program för en bra sak! Glöm nu för guds skull inte att bidra! Information om hur finns om du klickar här och i mitt förra inlägg!
Titta på Musikhjälpen på SVT2 klockan 19.00 ikväll, Daniel Adams-Ray ska uppträda i glasburen! <3


Stoppa barnhandeln, barn är inte till salu.


Storasyster Johanna har precis varit här och fått sin dagliga dos av mig och varm choklad! Jag tror minsann att hon är lite avis på våran kära Bosch kapselmaskin! Det tycker jag gott att hon ska vara :D Snygg är den också. Hade jag haft en kamera skulle jag lägga ut en bild på den när den står där och lyser, men det har jag inte. Jag är lite emot att lägga upp googlebilder om jag kan ta bilden själv.. det blir så opersonligt, så jag skiter hellre i det :) haha.

Ja, idag har jag inte gjort så jätte mycket faktiskt! Diskningen och städningen tog ju sin lilla tid så jag har inte hunnit med mer än så, jag har ju faktiskt tagit en massa pauser och tittat lite på TV. Men det är ett måste, jag blir helt slut på en gång! Haa. Men nu sitter jag mest och tänker på vad vi ska äta till middag ikväll, jag och älsklingen. Det får nog faktiskt bli lövbiff i gräddsås och ris tror jag, det är så himla smarrigt! Helst med lite ketchup på! :) Men då blir pappa arg och säger att jag förstör maten! Men jag tycker om det. Då tycker jag att om man har senap i maten eller låter tomaterna ligga framme och bli varma så förstör man verkligen maten! Så det så.

Nu ska jag tända lite ljus och dricka varm choklad. Mys! Peace.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Finns ju dock massvis med barn i världen som ÄR tillsalu, if you get my drift!

2010-12-14 @ 22:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0