Musikhjälpen!

Satt nyss och blädrade bland TV-kanalerna och fick se att Musikhjälpen har börjat igen, på 2:an! Jag hade glömt att det brukar vara nu för jul, jag brukar alltid titta på det! Det är ju superbra och det är ju för en bra sak! Man kan alltså titta på det då och då på 2:an samt lyssna på det på P3 om jag inte minns fel.

Var med och önska en låt och bidra samtidigt till att hjälpa i kampen mot barnhandel!
Skicka ett SMS. Inled med hur mycket du vill skänka 50, 100 eller 200.
skriv sen låt, artist och motivering och skicka till 72 999!
Du kan även skänka pengar direkt på Musikhjälpen.se, tryck bara här!

Nu sitter jag då och tittar på Musikhjälpen och har precis fått i mig lite yoghurt och bär! Varje gång jag äter det nu blir jag och tänka på Hectors bajsblöja, tack vare Amanda som tycker att den luktar som Turkisk yoghurt! haha. Men jag tycker ändå att det är smarrigt! haha.
Jag sitter samtidigt och tänker på Julkalendern lite! Igår mellan tvättvändorna tittade jag på alla avsnitt av julkalendern (fram till igår alltså), så nu är jag med! Den är faktiskt bättre i år än vanligt måste jag säga, så nu ska jag titta varje dag fram till jul. Men jag vet inte om jag kan vänta tills det går på TV:n ikväll 18.45, jag tror att jag måste titta nu på datorn! :) Haha.. Men sen måste jag diska och dammsuga lite tror jag! Och torka lite damm.. Det hann jag ju inte riktigt med igår när jag valde att titta på Hotell Gyllene Knorren ist! (Julkalendern heter så!)

Nu får det vara nog för den här gången, men kom ihåg
- Var med och bidra i kampen mot barnhandel!
Barn är inte till salu! Peace.


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Hej =)

Om du vill kan du besöka min blogg och säga vad du tycker om den <3 KrAmSiSaR <3

2010-12-14 @ 16:15:42
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0