Hej.

Hejsan svejsan. Sitter i soffan och pustar ut efter en städrunda i hemmet! Ska snart fixa ihop lite varma mackor och en varm choklad. Jag är som vanlig inte speciellt hungrig men nog ska jag få ner en och annan macka! :)

Idag har jag hängt vi mamma typ hela dagen! Jenny ringde vid ett tiden och tvingade ner mig dit till mamma på en kopp kaffe :) Det va ju trevligt med tanke på att jag inte ser henne så ofta nu förtiden! Hon är ju en så fruktansvärt upptagen kvinna. Det blev ett par koppar kaffe och så hittade jag på min Quick-knit-stickning! Så jag satte igång att sticka och sen kunde jag inte sluta. Så jag höll på i typ mer än tre timmar! Det är superkul. Men sen blev klockan sex och André kom hem från jobbet så då gick jag hem! Nu har jag som sagt städat och precis tittat på Robinson!

I gårdagens inlägg så skrev jag ju att jag börjar bli lite trött på att vänta på att dom skulle ringa ut mig på lite jobb. Efter jag hade skrivit så ringde jag till Johanna och planerade att jag skulle komma hem till henne denna dag och spela lite TV-spel. Jag piggnade till lite och kände mig lite bättre. När klockan var ca halv ett så ringde dom från Vikariepoolen och frågade om jag hade möjlighet att jobba på Björkås fritids mellan ett och fem! JA! Så jag fick ringa och avboka min speldag med Johanna och jobba i stället. Som tur var kom älsklingen hem och åt lunch och skjutsade mig sen till Björkås! Det va jätte trevligt och framför allt rätt kul att få träffa lite kids! Dom va jätte söta allihop! Fritids är ju det bästa, där sköter dom sig lite själva och får göra vad dom vill :) Så det va roligt. Så var det skönt att bara jobba mellan ett och fem också! Hoppas på fler jobb nu då..

Nu känner jag att det börjar bli dags för macka! Hörs, Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0