Shopping!

A men hoj! Jag är helt färdig. Sitter i soffan och tittar på Svenska Hollywoodfruar. Jag har sagt det förr och jag säger det igen - Maria Montazami är den roligaste kvinnan i världen! Jag älskar henne, det finns ingenting roligare på TV:n just nu, så är det bara.

Idag har jag och Svärmor Anette varit på Kupolen hela jävla långa dagen! Vi åkte före tio i morse och kom hem typ fem! Jag har nu beställt en klapp till André som jag verkligen tror kommer bli bra! Jag hoppas det i alla fall och jag hoppas framförallt att den hinner komma innan julafton! Det blev även några klappar på Kupolen också. Jag ville även köpa något till mig själv och det gjorde jag också! En jätte fin skjorta på HM, men jag kunde inte ha den!! Jag är för fet! jag ville bara börja grina.. Nej, det är inte för att jag är gravid! Jag är även tjock, magen var inte problemet, det är mitt feta arsle som är det stora problemet. Jag hatar det här. Och inte kommer jag väl få lämna tillbaka den heller, den va på rea. Så jag får väl ha kvar skiten och försöka komma i den efter graviditeten! Det suger. Nej Jenny, du kan inte få låna den! Den ska hänga där och irritera mig tills jag kommer i den. Det vill säga om två år, kul.

Gud vilket humör va.. jaja! När jag kom hem från Kupolen så slog jag in dom nyköpta julklapparna och sen så gled jag ner i ett kokande hett bad. Det va så skönt att jag nästan somnade, men sen blev det nästan svettigt så jag tömde halva och fyllde på med isande kallt! Det så skönt! Nu har vi precis ätit och nu tittar på Pensionärsjävlar.
Jag är så trött att jag funderar på att sussa nu. Imorgon ska vi till Kupolen, jag och André! IGEN. Haha! Vi hörs, Peace.

Ps. Anette spottade en isbit i ansiktet på mig idag. Sen blev det kallt på rumpan. Ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha tack för idag alltid lika roligt trots några små fadäser med isbitar mm. God natt till er <3

2010-12-20 @ 22:30:42
Postat av: Jenny

Hahaha när jag läste tänkte jag på en gång "den kan jag låna!" Gissa om jag blev besviken nurå!! ;)

2010-12-22 @ 10:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0