God dag, god kväll, god natt!


Jag känner mig fortfarande inte helt frisk, jag är totalt täppt i hela huvudet. Har lite svårt att andas liksom. Att bero på det, André höll på riktigt på att avlida i natt tror jag. Jag har nog aldrig hört någon snarka så i hela mitt liv, inte ens pappa! Och då är det fan illa :) haha Nej då, stackarn är ju faktiskt sjuk han också. Men jag va lite rädd att han skulle kvävas.
I helgen blev det för en gång skull lugnt, det gjorde lite ont att vara hemma på en fredag och inte gå ut, men det kanske va lika bra. Jag och André låg hemma och tittade på film ist. På lördagen där emot va vi ut på Lobbyn med Jenny, Camilla och Malin för en drink :) Det va trevligt. Men det va en äcklig liten blondin som tog min plats när jag va på toa så jag fick trycka in mig bredvid henne, på en Fotölj! Jag blev vansinnig, men jag fick lov att behärska mig. Tur att det inte va aggro-Jenny´s plats. Då kunde det gått riktigt illa.

Nu sitter jag iaf här i Falun och redigerar lite och pluggar lite Svenska. Surt att jag egentligen är ledig imorgon men ändå måste åka till skolan för att göra ett Svenska prov! Jag behöver iaf inte åka speciellt tidigt, provtillfället är mellan halv tre och fyra så det är rätt lugnt! :) Skönt att bli av med skiten iaf. Men jag funderar på att gå upp i rimlig tid iaf och ta en promenad! HA. Så kommer inte fallet bli, inte en morgontrött Madde inte.

Jag har så ont i ryggen så nu orkar jag inge mer. Slänger in lite bilder! - PEACE <3

Mad och Kate - Så här kul är Foto!

Zorro - Min lilla bäbis isbjörn! <3

Kristaller på bilrutan! Vackert!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha hörruduru!

2010-02-08 @ 23:38:56
URL: http://jaempa.blogg.se/
Postat av: Svar te Jämps!

haha! Det är ju sant ju..

2010-02-08 @ 23:46:02
URL: http://immad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0