Esmeralda eller Quasi?

Färdigklädd och för utvilad, hur man nu kan vara för utvilad. Men jag har fan sovit i typ 11 timmar i natt! Gick och la mig före ett och gick upp efter tolv i morse, så nu har jag sovit som fan. Jag har ju inga lektioner idag, bara ett Svenska prov som ska göras och så klart på min lediga dag. Men men, va fan! Nu sitter jag här iaf och svettas, är inte det minsta hungrig så jag äter sen! Ska ju äta mat sen när jag kommer hem, så det är ju onödigt att äta nu.
Ikväll kommer min älskling hit och gör mig sällskap, det blir väl filmmys kan jag tro. Det brukar det ju bli när han kommer! :)

Imorgon ska jag vara i studion med Kate hela dagen, sen åker jag med André hem. Han ska lägga klart golvet vid pappa och jag ska ner i källarn och rota fram lite kläder till mig och Rebecka till Disney-festen på fredag! Fy farao va kul det ska bli.. Jag funderar fortfarande på om jag ska vara Esmeralda eller inte? Men va ska jag annars vara? Quasimodo? nej. Måste även skrapa ihop lite kosing för att ens ta mig in på festen, det kostar 40:- men det är det väl kanske värt? JA.

Nu ska jag läsa på lite till så jag inte behöver göra provet ännu en gång. Ha´re bra! - PEACE OUT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0