Mulan måste mumsa macka..

Hej hej på dig min bror, höhö. Jag saknar att spela datorspel. Jag spelade jämt när jag va liten! The Sims liksom, fy fan va kul. Men Vista suger som inte kan installera spelen på dotorn, det som är så kul. Petsson och Findus va också as kul, men jag klarade ut det så fort. Jag kanske ska spela lite xBox, Crash Bandicoot har jag. Det är dö kul verkligen, men det klarar jag också ut på en kvart, tackar vet jag Super Mario. Varför skriver jag om detta? ingen jävla aning.

Nu har jag typ precis kommit hem från Rebecka Bex Marcström iaf. Jag har varit där och testat lite outfits för Disney-festen imorgon och klurat på va Jessica Jess Hellström ska vara. Vi har iaf kommit under fund med att Rebecka ska vara Esmeralda, inte jag. Jessica va lite svårare, men jag gjorde en loppa och lät den avgöra film. Det blev Aristocats. Så hon ska nog vara en katt, närmare bestämt den lilla svarta katten Berlioz :) Jag har iaf den bästa utklädnaden nu, jag ska vara Mulan! Jag har en svart Kimono, en turkos skarf runt midjan och ätpinnar i håret. Jag fick dessutom låna en solfjäder av Bex som pricken över i'et. Det kommer bli döbra. jag ser ju typ redan ut som en kines (säger Johanna och Jenny iaf). Det kommer bli great. Det är många som har bra outfits faktiskt, typ som Fredrik som ska vara Alice i Underlandet, haha. Malin ska vara Hjärter dam i samma film och Johanna ska vara Cruella de Ville! Hur kul som helst. Synd att det inte kommer så många från min klass bara, det är mest från den andra klassen. Men jag tror att Mulan kan bli rätt nice.

- PEACE.

Kommentarer
Postat av: malin

jag är så extremt pepp madde, din dräkt låter skitgrym, Å VAD ROLIGT DET SKA BLI!

2010-02-11 @ 21:50:08
URL: http://malich.blogg.se/
Postat av: Kusinvitamin!! (Emmelie:)

Jag vill juh se hur ni såg ut, du har väl fotat detta hoppas jag!! ;) Kramar

2010-02-20 @ 11:44:02
Postat av: Elin

Jag saknar inlägg Madde! Berätta om resan!

2010-03-11 @ 10:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0