Sjuk, töntig och Akakabuto?

Hoj hoj! jag är sjuk och André bara jävlas. Han satt nyss och tittade när jag skrev så jag va tvungen att flytta på mig, och nu har han snott MIN kudde! Fy farao. Dagen idag har inte varit nån bra dag, det började imorse med en liten försovning. Eller egentligen började det när jag kom hem från Arenan igår, jag hade huvudvärk och på natten kunde jag inte sova. Jag tror att jag sov ca 3-4 timmar imorse, så jag vaknade inte precis utsövd imorse. Pallrade mig till skolan efter många trötta och huvudvärkande tankar på att ligga kvar. När jag kom dit visade det sig att vi som vanligt inte gjorde något vettigt! Varför ens vara i skolan när man inte lär sig någonting över huvud taget? Det är fan bara pga närvaron nu, inte kul! När vi slutade åkte jag, Johanna och Kate ner på stan för att fika lite, men det han vi inte med tack vare Johanna som hade ärenden på banken! Så jag tog första bästa bussen till Borlänge och närmaste tåget till Ludvika. När jag kom fram så stog min kära trogna boyfriend vid stationen och väntade! Vi åkte direkt till Skeppis och jag somnade som ett barn på soffan. Sen dess har jag typ legat här och snorat på kudden. Jag mår fan inte som jag ska och jag har banne mig inte tid att vara sjuk! Men va fan ska man göra om man inte kan andas? Enligt min favvolärare så skulle jag nog komma till skolan ändå och se till att varenda jävla unge blev sjuk! Men om jag har feber i natt med så kan dom glömma att jag åker till skolan för att ha Svenska av alla ämnen, och halv två till råga på allt! Nej tack.
Efter ca två timmar sömn på soffan idag och typ tre koppar kaffe så vet jag inte hur det ska gå med sömnen inatt! Det hjälper ju inte att jag har andnöd. Allt är fel nu, bajs! Töntig är jag tydligen också. Men det är ömsesidigt i detta hus ;) Anette sitter en meter i från mig och ändå ska hon chatta med mig på Fejjan. André är galen i Akakabuto, det säger ju allt. Det är väl därför jag passar in så bra i detta hem! ;) haha
Nu ska jag ge mig innan Andrés dator dör i brist på ström! Men jag återkommer väl kanske imorgon om jag orkar och har tid! I'll have it my way. PEACE - over and out! <3

Kommentarer
Postat av: Svärmor

När man har ont i halsen ska man vara tyst och då kan man chatta så det så! Tönt:))

2010-02-03 @ 23:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0