Foto, vänner och...mode?


Hejsan hoppsan lillebror! har precis gjort någonting jag vanligtvis inte gör och nu förstår jag varför. Jag har varit in på massa populära bloggar som typ Kenzas och så. Är det meningen att man ska blogga om mode och kläder man vill ha? jag va in på 10 bloggar, och 8 av dom handlade om vilka kläder dom ville köpa och dagens outfit - som dom kallar det. Det är ju helt otroligt va osjälvständig världen är. Om Elin Kling säger att det är galet inne just nu med gröna trosor och en kissgul virkad mössa, så är det plötsligt as ballt och dö läckert. Varför kan det inte bara vara inne med att inte ha något som någon annan? Jag har aldrig förstått det där med att följa modet, jag förståt bara inte varför! Men jag antar att alla individer är olika.. vilket tyvärr inte syns på utsidan eftersom alla går i lika kläder.

Nog om modebloggare och mer om min extremt skrattfyllda och tröttsamma dag. Imorse ville jag verkligen inte lämna min sjuka pojkvän helt själv i sängen, men jag hade inte mycket till val med tanke på att jag hade bestämt träff med Amanda och Robin på Arenan klockan nio. Så tjugo minuter innan klockan slog nio så klev jag upp, ruffsade till kaluffet och drog på mig lite myskläder. Tio i nio skjutsade världens bästa pojkvän mig till Arenan. In i fotostudion och börja rigga medans Robin och Amanda stylade modellerna. Hela dagen gick åt till att plåta fyra olika par med olika stilar - men lika t-shirtar. T-shirtar som Amanda och Robin har designat. Projektarbete för oss alla tre. Vi hade iaf extremt roligt hela dagen och jag vet inte när jag skrattade så mkt senast. Vi va klara typ halv fem och jag tror att vi fick ihop en hel del bra bilder på alla coola modeller :) Tack för idag!

Nu sitter jag och dricker kaffe och kollar igenom alla dagens bilder. Det ser ganska lovande ut det här måste jag säga. Klockan är ju inte ens 10 och jag är så trött så jag allvarligt talat funderar på att gå å lägga mig snart. Det skulle vara skönt att sova ut för en gång skull. Imorgon ska jag vara i studion på skolan hela dagen med Kate och plåta mellanformat, kul jul. Men jag tror faktiskt att det kan bli kul på riktigt, men kanske inte lika kul som idag :) Jag kastar in några av alla 500 bilder så att ni kan förstå va det är jag har sysslat med just idag. Slänger in lite på Robin och Amanda, my crew! :) - PEACE <3

Fy fan vilka snygga vänner jag har! Orkar inte redigera nu så ni får se dom som dom är! <3


Kommentarer
Postat av: Linkan

Åh som jag har väntat på en uppdatering! Fina fina du! Saknar dig <3

2010-02-02 @ 22:06:40
URL: http://www.popriot.bogg.se
Postat av: amandaolzon

Assum! <3

2010-02-02 @ 23:06:46
URL: http://nattstad.se/amandaolzon
Postat av: Svar te Linn

Haha, jag försöker uppdatera så ofta jag kan! Jag ska bättra mig så du slipper vänta så värst fina fina DU! Saknar dig mer! <3

2010-02-02 @ 23:36:33
URL: http://maddelajn.blogg.se/
Postat av: Svar te Amanda

Helt galen as coola! :)

2010-02-02 @ 23:37:08
URL: http://maddelajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0