I'm baaaaaaaack!

Nytt år, nytt place, ny blogg, nya möjligeter. Bloggen är dock inte färdig på långa vägar. Den är nu extremt provisorisk och ska verkligen inte se ut så här i framtiden. Men jag kände för att börja om på nytt med det här med bloggandet, vilket förövrigt är ett nedra påhitt om ni frågar mig.

Sitter här ensam och övergiven i mitt nya sk place i Falun. Nu bor jag som inneboende vid Mikaela Kuusela och hennes pojkvän Kim. Här trivs jag som fisken i vattnet faktiskt. Känns bra att kunna vara ensam men ändå inte vara det liksom. Jag är ju inte ett så stort fan av att vara alene liksom.
Jag är faktiskt inte den enda som har skaffat sig någon nytt. Jenny har faktiskt gjort det samma, men eftersom hon är min andra halva och faktiskt gillar att vara lite för sig själv, så har hon flyttat till ett hus i skeppmora! Alldeles själv brevid Johnny och Anette. Helt jävla otroligt.

hm.. på gång för tillfället? Jo. Jag bantar! Äter iprincip bara sallad och kött. Anledningen till detta förfärliga ryck är att jag min lyckans ost har blivit bjuden på en resa till Spanien om 40 dagar av världens bästa svärföräldrar! Så den 27 Februari drar jag och älskligen + Johnny och Anette till Palya del Inglés och avnjuter varsin kall en i den varma! Halle-freaking-luja!

Närmast: Världens bästa älskling kommer och håller mig sällskap här i morgon! Jag har redan abstinens faktiskt. Träffade killen senast i går. Helt galet! Sen kommer Jenny och Mallan upp och övernattar på onsdag också! Dom ska nämligen till skolan dom å. Det ska bli drygt kul! haha.

Nu ska jag läsa lite religion igen, prov imorgon! Keep smiling. PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0