Nu är det slut på veckan..

Jaha, nu är bloggen omgjord igen! Jag blev fanktiskt skapligt nöjd for ones!

Nu sitter jag här i mitt rum i falun med ett litet värmeljus som enda ljuskälla.. och värmekälla också skulle man kunna tro. Det är så nedra kallt hela tiden. Jag tror att jag börjar bli sjuk! Jag fryser konstant hela tiden verkligen. Jag vill knappt gå ut utanför dörrn, snön når ju nästan upp till knäna, haha. Jag skulle ju faktiskt behöva motionera dagligen nu när Spanien närmar sig med elefantkliv. (mindre än en månad kvar) Men vem i hela friden vill gå ut i detta rusk? inte jag iaf.

Idag har jag iaf varit i skolan. Jag vet inte ens om man kan säga att man har gått i skolan, vi har liksom högst två lektioner om dagen nu förtiden! Idag hade vi endast en och det va såklart Svenska. Fan vilken fruktansvärt astråkig Literär Historia vi har i Sverige, inte alls speciellt intressant! Från Antiken till Medeltiden till Stenåldern? Kanske inte riktigt va? Vem fan vet, och vet fasiken bryr sig egentligen..

Imorgon är det Fredag igen, fan va veckorna går fort. Jag hinner inte riktigt med. Kanske just beror på att vi inte har några lektioner. Men det är väl rätt skönt antar jag, stressigt dock. Foto C knäcker mig, det är ju kul att läraren har tryckt ner en så hårt att man får ångest av att gå dit, och att han till och med fått en att tycka illa om fotografering. Fan va sur jag blir. Skit samma! Imorgon är det iaf fredag och då ska jag och Ida på födelsedagsmiddag med Mathilda som fyller 19 på söndag. Happy Birthday oldie! <3 Vi ska på China och glassa och sedan vidare till Underbar och dansa av oss varenda kalori. Det ska bli grymt kul.

Nu ska jag plugga lite, tror att jag ska plåta lite? Eller inte, jag gör det på Lördag. hoj. PEACE.

Kommentarer
Postat av: Jämps

Assnyggt Maddie! Jag och Mallan drar nog en Lobby i morrn om jag får hundvakt! Då kan jag bjuda upp dig till dans sen på wonderful! Ses i morrn! <3

2010-01-28 @ 22:36:33
URL: http://jaempa.blogg.se/
Postat av: Svar te Jämps!

Göre göre göre! Skulle mer än gärna se att du bjöd på en sväng om på dansgölve! Vi måste ju önska en låt! ;) haha! Ses i morrn <3

2010-01-28 @ 22:52:40
URL: http://maddelajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0