Ont i mage, fi*tmage och hjärta.

Ligger i min säng på Kyrkbacken och åmar mig över en jävlig mage, jag har haft ont i magen i tre jävla dagar nu och vet inte vad det är. Nu har jag ju även mensverk på det, men är inte det riktiga magverken bättre imorgon så blir det förmodligen ett besök till farbror doktorn. Det kan ju hända att det är samma fel som förra gången, men det känns inte lika. Det känns bajsigare nu, fast inte.

Allt är lite jävlig just nu, jävligast av allt måste vara att min lilla snuffis är på Öland och ska vara borta tills på fredag! Det är fem dagar det, fem hela dagar av ensamhet. Jag kan ju inte vara mer än på en linjals avstånd annars, inte mer än några timmar iaf! (Enligt familjerna) Jag vill inte vara det, jag mår dåligt av att han är borta! Nu får han fan komma hem! Det är typ mer än 3780 minuter kvar..

Nu ska jag försöka sova, all alone. Det blir ingen skola för min del imorgon heller, ska försöka sova bort det onda. Så nu ska jag bädda ner mig med Andrés favvokudde som jag har snott hemma vid honom! Sen ska jag ringa till honom och säga god natt! Jag är besatt va killen, kalla mig töntig - kalla mig störtkär. what ever! Why the face..

God natt, sov gott, ses imorn, PEACE, puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0