Saknar Längtar Älskar

tjolahopp! Ligger i min säng på kyrkbacken och har nyss pratat med älsklingen i typ en timme på telefonen (förlåt Anette för den räkningen). Hur kan man vara så besatt av någon att man verkligen inte kan vara utan den i en vecka ens. Det går tamigfan inte, jag håller på att bli totalt galen av att vara ensam. Han förgyller min tillvaro så enormt att jag bara vill vara med karln hela tiden! Jag saknar ju honom efter en timme liksom! Helt otroligt. Jag älskar dig.

Annars har iaf magverken gått över och jag ska till plugget imorgon, jag har bara en lektion klockan halv två! Svenska så klart av alla jävla pissämnen man kan ha liksom! Fy farao. Även om vi börjar halv två så håller man på att dö när man sitter där i en timme och femtio minuter. Det är lite så att det är våran lärarinna som gör det tråkigt. Det finns nästan alltid någon som somnar, det säger ju allt.

Sen är det fredag, då gå jag bara till halv tolv i skolan och sen ska jag hem. Hem och verkligen bara vänta på att André kommer hem from that god forsaken island ;) Det enda jag vet ska hända till helgen är att jag ska vara med André. Sen spelar det ingen som helst roll vad vi gör. Men sen på Söndag ska vi på Studentkryssning! Det ska iaf bli skoj som fan, har hört att det ska vara riktigt jävla festligt alltså! Hoppas det :) Jag kommer nog mest vara orolig att Sofia ska trilla över bord eller att Mathilda ska tappa bort sig. Eller kanske att Ida ska irra runt på fel våning, Jessica ska bli liiite för berusad eller att Becki ska låsa ut sig nånstans kanske.. haha. Jag ska försöka slappna av. Men mest kommer jag sakna mig baby, haha. Besatt?

Nu ska jag sova så att tiden går lite fortare så det snart är fredag! :) God natt, sov gött - PEACE! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0