Mycket har hänt, men vad?

Vi gör ett nytt försök med det seriösa bloggandet eftersom det inte gick vägen sist. Jaha, det har hänt så jävla mycket sen jag skrev sist så vart ska man egentligen börja? Det roliga är att så fort jag ser någonting intressant i vardagen så tänker jag direkt på bloggen! Men det händer aldrig att jag sätter mig ner och berättar om det, jag hinner liksom inte. Jag kanske ska börja mobilblogga? det kanske skulle fungera mycket bättre, den finns ju alltid med iaf.

Sist jag skrev var det Februari! Det har hänt en hel del sen dess, jag har till exempel varit på Laleh i Cassels med Johanna, hon fick biljetter av mig och André i födelsedagspresent. Hon valde iaf att ta med mig, det va helt fantastiskt, hon är bäst.
Jag har även varit i Spanien med André, Anette och Jonny :) Det va helt underbart. Varmt och hur festligt som helst, vi hade en otroligt bra vecka. Sen nu i Mars firade jag och André ett halvår av kärlek och värme. Det är väl det viktigaste som hänt, sen har det såklart hänt väldigt mycket mer, men det orkar jag inte skriva ner.

I nuläget ser det ut så här, solen skiner utanför mitt fönster och jag sitter inne i Falun och har apont i magen. Jag har fan haft det sen igår förmiddag, jag var tvungen att åka hit i stället för skolan för att gå på toaletten, kanske to much information? Men det skiter jag i. (haha) Jag har setat på toaletten kanske sammanlagt fyra ggr sen jag kom hem för en timme sen. Inte kul.
Något annat som inte är kul alls är att André har åkt till Öland idag och kommer inte hem förns på Fredag, så jag kommer dö av andréstinens. Jag tycker inte att det är nå kul det här. Saknar honom redan efter tre timmar och han ska vara borta i fem dagar! Bajs.
"Är det så här när man är kär när man är liten.."

Nu måste jag gå på toa igen! Men jag ska försöka återkomma med fler och intressantare inlägg, om nån bryr sig!

- PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0