Besök is the shit!

Vi är nog inte som vanligt folk i våran ålder, jag och André. Nu är det midnatt och vi har precis tittat på Ice Age 2 och nu dricker vi kaffe! Vi ska väl strax sova var det tänkt iaf..

Idag har det varit mycket besökande i alla dess slag. Först va jag hemma vid mamma och fick mig en bit mat, pyttipanna! Det är bra att ha morsan som granne ;) Sen när jag kom till bara till min mobil som blev kvar hemma så hade jag två missade samtal av Emmelie Eriksson samt Marie Eriksson! Då ville dom gära bjuda på fika, så jag gick dit! Emmelie va i full gång att bara smörgåstårta till sin mormor som fyller år! Och Marie och Alexander hade bakat pepparkakor som jag så trevligt blev bjuden på tillsammans med en svalkande julmust! Det är alltså inte helt fel att kusinen som granne heller! Haha. Vi tjålade en massa och sen gick jag hem. André var tvungen att åka och skotta snö i Råbroa eftersom päronen är i Västerås och shoppas julklappar, så jag blev själv. Men då passande som det var skickade Ankers ett sms och frågade om vi bjöd på kaffe och det kunde jag väl göra! Så hon kom hit och tjålade en massa skit.. Sen kom André hem och vi lagade lite middag. Efter en stund kom Johanna på besök! Hon ville se gardinerna hon med (fattar inte varför alla vill titta på mina gardiner?) Så besökande på besökande alltså! Trevligt.

Nu ska jag dricka mitt kaffe så vi kan gå och lägga oss nån gång! Peace.

Kommentarer
Postat av: emelie

Va är de för gardiner? Haha som alla vill se?



Jag, Thilde och Christian kommer nåndag och hälsar på =) Om vi får?

2010-11-25 @ 08:10:19
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Svar till Emelie

Ja du, helt vanliga vita och gråa gardiner! inte ens julgardiner utan helt vanliga! haha! Ja ni är självklart hjärtligt välkomna! :)

2010-11-25 @ 12:57:26
URL: http://immad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0