Bläää!

Idag känner jag mig inte alls bra! Jag har ont i hela huvudet och jag orkar verkligen inte resa mig ur soffan! Jag har varit vaken sen André åkte. Egentligen tänkte jag ligga kvar i sängen men Vakna! med the voice är som en drog och lockade mig och duntäcket till TV:n. Mellan alla program jag sett under förmiddagen har jag stoppat i mig en stor skål med Flingor och mjölk, två bananer och en mandarin! Jag försöker äta lite hela tiden för att bli piggare, men ack så värdelöst det känns! Funderar på ett varmt bad kanske, känner inte alls för att röra mig. Men helst av allt skulle jag väl ha plockat lite ur alla kartonger, men jag pallar inte. Dom syns ju iaf inte! Kanske borde ta en promenad eller nått, men det känns inte heller speciellt lockande i detta nedra kalla yrväder. Alla dagar kan kanske inte vara bra dagar.

Igår kväll skrev jag i sista inlägget att jag och André skulle titta på film! Först tittade vi på Desperate och efter det råkade vi titta på Bartenderskolan! När det va slut kom vi på att vi skulle titta på film. Men då kom vi även på att vi inte har nån DVD. Det va ju bra.. så vi satt bara och stirrade på varandra. Sen tänkte vi titta på datorn med det funkade inte! KUL. Så vi har fortfarande inte sett filmen.. Det kanske skulle vara bra att packa upp? ingen brådis här inte! :P

Duscha! Skönt. Peace.

Kommentarer
Postat av: Jämpa

hahaha vilka klappon ni är!

2010-11-24 @ 16:08:33
Postat av: Svar till Jenny

Mm! jag vet..

2010-11-24 @ 16:59:00
URL: http://immad.blogg.se/
Postat av: Susanna

Hoppas att ni trivs i nya lyan och att du snart blir och må bättre! lider med dig!

2010-11-24 @ 20:48:49
URL: http://tregringoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0