Du får konka på möblerna, men jag ska bestämma!

Pust, suck och stön! Nu orkar jag inte mer! Jag önskar att jag hade en Tant Berg nu som i stället för mig kunde konka på möblerna! Jag vill bara möbla ok!? Jag har nu ont i hela kroppen, finns det inte nån sorts regel för gravida att man inte får konka på lådor? Det har ju jag hört i alla fall.. Men nu har jag ju iaf inte burit allt för mycket tungt, så det är nog lugnt. (Madde kan rimma hon) Men jag känner verkligen hur jag får ta en paus då och då! Jag är inte i samma "form" som innan om man säger så! Om man ändå kunde säga så! Haha Jag är nog ganska mycket i samma form tyvärr, men jag orkade då mer förr. Nu har jag iaf packat nästan allt! Jag hatar att packa, det kan vara det västa som finns! Och så får jag göra skiten, det är inte rättvist detta! Jag skulle bara vilja att det va klart nu så vi kan bo. Jag älskar dock att vi ska till IKEA imorgon! Jag älskar IKEA väldigt mycket, jag tycker att det är det roligaste man kan göra på en lördag nu förtiden! Haha För ett halvår sen skulle jag nog sagt att Underbar var det roligaste man kan göra på en lördag, tur att jag har kommit ifrån det lite då! Haha. Jag och André var ju i princip ut varje helg då! usch så jobbigt.. :P Men jag känner att det mesta är lite drygt nu faktiskt. Haha.

Jag glömde att säga att min älskade älskade Rebecka Marcström ringde till mig igår! Fy farao va jag saknar den tösen! Jag har seriöst inte träffat eller pratat med henne sen studenten! Det är verkligen inte okej! Vi hade mycket att ta igen och vi pratade nog minst i 40 minuter! Men det räckte inte långt, så vi planerade att jag skulle komma till Falun nån dag väldigt snart! vi måste ta igen all denna tid utan varandra! :) Jag saknar alla mina Falubor. Det är inte ens lite kul. usch!

Nu ska jag försöka bli klar, André och pappa kommer väl snart och då ska allt packas in i lastbilden! Då är det nog nästan bäst att jag är färdig att åka! Jag kom precis på att jag har packat ner alla mina strumpor, va ska jag göra nu då? Frysa ihjäl? ojojoj.. Probleeem! Hörs seeen! Peace <3 Love


Tomt. Rent. Redo.


Kommentarer
Postat av: emelie

Du ska inte bära fö rmycket tungt =)

2010-11-19 @ 19:12:40
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0