Ja jag är lycklig måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag..

Nu är vi hemma igen efter en livfull och galen eftermiddag hemma vid Johanna! Jenny, Linda, Daniel, Cornelia och Celine kom dit och hälsade på! André kom vid fyra när han slutade och Amanda dök också upp efter ett tag. Så det va alltså full fart hemma i Johanna's pyttelilla lägenhet denna dag! Cornelia och Celine var helt galna, eller ja.. Cornelia och André va helt galna och Celine va mest överallt och ville utfoska alla Johanna's fina saker! Pippi på rymmen gick i bakrunden samtidigt som Daniel spelade gura och André och Cornelia sprang runt runt. Stackars Johannas grannar! Haha. Det va i alla fall jätte trevligt att träffa dom igen, det sker allt för sällan.

Nu har vi precis ätit, pasta och köttfässås. André var nyss fram till Shell en snabbis och köpte micropop och Daimchoklad! Han hyrde även en rulle, Not Forgotten hette den! inte sett, hoppas den är bra! Jag är trött på kassa filmer! Så ikväll ska vi alltså ha filmmys med grillkryddade popcorn och tända ljus! <3 men först blir det lite tv, desperados är ju idag! måste jag se.

Men nu ska jag kramas. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0