Johanna är dryg

Idag vaknade jag i vanlig ordning när André gick upp! Tittade som vanligt på Vakna! med the voice. Idag så hade Josefine sönder Paul's fina adventsljusstake, för hon hatar tydligen julen!! :O Hur kan man hata julen? som verkligen är den bästa högtiden ever! Paul blev jätte ledsen för han är lite mer som en normal människa, loves christmas! :)

Jag låg i sängen till typ tio, då gick jag upp och åt frulle! Sen gick jag upp till lägenheten och började greja! Vi ska ju lägga latex vid golvet i stället för lister, och jag tittade på när André gjorde det igår! Så jag gjorde mig ett försök! Det gick relativt bra om ni frågar mig, men vi får väl se va pojkvännen tycker! haha. Jag blev chockad ändå, det visste man inte! Att André hade en så händig flickvän va? :D haha

Nu har jag och Johanna käkat tjockispankaka! Det är så smarrigt, mycket godare än smalpankisar faktiskt! Mamma är ju på kurs idag så vi är hundvakt, Jenny kommer snart. Vi ska nämligen till Källbotten och fira Celine som fyllde ett år igår! Stora tjejen :) Dom är så söta dom där Angelin-barnen! Men det är väl inte så konstigt med så snygga föräldrar :)

Johanna's polare Svante va nyss här med massa dagdricka till henne! 4x12 julmust. Jag fick mig ett tolvpack :D Så nu sitter jag och avnjuter den smarriga juldrycken! Det är det bästa på hela året, i love it.
Nu ska jag vila lite middag! Men vi hörs. Peace.¨


 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0