Kaffedrickande & barnfilmstittande

Mamma, Pappa och lillasyster Amanda har precis varit här och fikat! Dom hade köpt med sig bullar och pepparkakor. Innan det hände det en hel del här hemma! Både tavlor och hyllor kom upp på väggen, det blev super bra. Sen har vi lagat lite middag också! Jag gjorde kyckling och currysås, det blev faktiskt supergott! tyckte jag i alla fall och André säger att det va gott, men han är ju så snäll så han kanske ljuger lite :D haha. han är så snäll så han till och med diskade och fixade i köket efter maten, min man är bäst!

Nu ska vi dricka ytterligare en kopp kaffe och titta på Peter Pan, haha! Johanna säger att vi är som två pensionärer, det tycker inte jag! haha :D bara för att vi tycker om att dricka lite kaffe på kvällskvisten! ;) Det har blivit lite mycket kaffe idag dock, det är inte okej.

Nu måste jag titta på filmen! God natt, hörs imorgon! Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0