Nu ska ni få höra..

God förmiddag! Imorse när jag gick upp fick jag som en smäll i nyllet av röran som täckte hela lägenheten! Så det va bara att börja städa direkt! Disken täckte ta mig fan hela köket, jag hatar verkligen disk! Hade jag ett par tusen skulle jag köpa mig en diskmaskin, men det har jag inte! Är det nån som vill sälja sin billigt? Haha. Nej, varför skulle nån vilja göra det! Klaga aldrig på eran diskmaskin, för det är nog den bästa uppfinningen ever!! André är så snäll och erbjuder sig att diska ibland, men det slutar ju iaf alltid med att jag står där med diskborsten, usch! Jag vet inte hur det kan bli så nedra mycket på en gång.. Men det va ju inte det enda som behödes göras, jag var bland annat tvungen att ta en vända med nya fina dammsugaren! Tack Jonny och Anette för den :) den går som en dans, känns rent ut av trimmad om man jämnför med den andra seghögen som står i skåpet. Vi har fått fina inflyttningspresenter hittills, dammsugare av dom och en perkulator av mamma och pappa! :) Den går också som ett spjut :D haha.

Nu har jag äntligen satt mig ner i soffan och pustat ut lite. Nu ska ni få höra, mitt i städningen så ringde mamma på dörren med en lapp. På lappen stod ett Namn och ett telefonnummer som sökt mig. Så jag ringde upp, det va alltså Vikariepolen (dagis & förskola) som ville stämma ett möte med mig :) Jippie! Jag hoppas att det går bra och att jag får arbeta lite, det är va jag behöver, i alla fall i ett par månader! Jag ska alltså dit nästa vecka och skriva på lite papper och så! Det gjorde verkligen min dag :)

Mamma ringde nyss och ville såklart veta hur samtalet gick. Hon bjöd även ner mig på en bit mat, rättare sagt ett krytbit mat. Inte min favoriträtt precis, men det kanske är bättre än att laga mat själv och få mer disk! Haha. Hörs sen, Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0