Packar-Paus!

Håller på att packa ner alla Andrés fina Lasse Åberg glas, Men nu är lådan snart full och det börjar tryta på lådfronten! Så jag har nu tagit mig en paus för att tänka ut hur jag ska lösa det här! Jag ska ringa till André snart igen och höra om han kanske kan ta med sig nån låda hem efter jobbet, men jag vill inte störa kisen när han arbetar och sliter! Det är så rörigt i rummet så jag vet inte var man ska börja. Jag vill gärna att alla saker som ska till samma rum ska packas i samma låda! Men det är ju så rörigt som sagt och lådorna tar slut så jag kan inte göra så mycket mer snart. Jag ser fram emot att flytta, men jag får en känsla av att min pojkvän kanske inte tycker lika. Visst, jag tror att han vill flytta men kanske inte lika mycket som jag. Det kanske beror på att jag har flyttat sammanlagt 3-4 ggr i mitt liv, på väldigt kort tid. Det är inte det att jag inte trivs där jag är nu, men jag tycker bara att det ska bli helt underbart att få bo med min älskade, bara han och jag och om ungefär 154 dagar även ha en liten. Jag älskar att ha ett liv. Han är mitt liv. Jag älskar honom.

Peace.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0