Sjukligt sjuk sjukling?

God dag kalla vintervärld. Idag mår jag inte alls bra inte, jag orkar knappt sitta upp, så jag har faktiskt legat hela dagen! Jag vill inte vara sjuk till och från hela tiden! Imorse när jag vaknade fick jag inge luft igen, jag ville bara börja grina. Det är så fruktansvärt jobbigt när det bara kommer och går hela tiden, imorgon kan jag liksom vara frisk igen! det är så sjukt drygt.

Imorse pallarade jag mig upp när André skulle åka, trotts nästäppan. Tittade så klart på Vakna! med the voice och idag va YouTube's stora stjärna just nu med! Ni vet, den så kallade Laserturken var med, livs levande, på kanal 5 imorse. han kunde inte mycke svenska så kan sa mest ja, du vet på allt. Jag tyckte mest synd om honom när han inte förstod va dom sa. Men han såg ut att njuta av berömelsen och han berättade att han skulle både släppa en skiva och en långfilm, det kan man kalla kaos!

Att bero på film, igår tittade jag och älsklingen på den här nya Svenska "komedin" Kommissarie Späck. För er som inte vet va jag pratar om så är det alltså en parodi på Beck-filmerna, och för er som inte sett det - gör inte det!! Det va fullkomligt värdelös. Jag har aldrig sett en så tråkig komedi i hela mitt liv, inte ens André tyckte att det va roligt och det är ändå lite hans humor. Men den va absolut helt värdelös alltså. Det va en riktig B-film med astråkiga skämt fast dom hade kastat in massa svenska skådisar i rollerna, jag fattar inte va det va som va så kul. Slöseri på dyrbar tid.

Nu ska jag lägga mig ner och försöka vila lite, så kanske jag är lite friskare imorgon! hoppas.. hörs sen! Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0