Skumt..

Nu börjar även denna dag leda mot sitt slut. Älsklingen har fixat allt idag, matlagning och efterrätt! Han är bäst i världen! Nu har jag badat skumbad medans André rakade sitt arma huvud. Han blev lite sugen att bada han med så han tog över efter mig. (Han böt givetvis vatten! ;) haha) Han är så himla rolig min pojkvän, det blev lite mycket skum när han skulle bada och det skrämde honom lite! I ren panik satt han och lassade ner löddret i skurhinken som så passande stod bredvid badkaret! hahaha jag var bara tvungen att skratta! Han hade verkligen panik! Han är så söt, det finns bildbevis, dock på hans mobil! Tänkte skicka till Anette men det fick jag inte. haha! Här är världen sötaste plutt! :) Nu duschar han bort allt lödder :) haha.

Förkylningen hänger kvar men det släppte lite smått efter alla ångor i badrumet! hoppas att det är bättre imorgon! jag är nu förfärligt trött, konstigt med tanke på att jag bara har legat och svettats hela dagen! Funderar på en kopp kaffe och en god natt sömn, det är nog va jag behöver. Vi hörs imorgon! Peace.

Kommentarer
Postat av: Anette

Haha tokungar! God natt på er <3

2010-11-29 @ 23:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0