Svettig.se

Nu känner jag bara för att gå ut på balkongen och ställa mig på det iskalla betonggolvet. Jag känner hur mina fötter är helt svällda och varma och hela jag svettas. Nu har jag i alla fall diskat, dammat och damsugit! Sen har jag satt upp gardiner i sovrummet, jag tål inte att inte ha gardiner!! Jag har även lagt kyckligen i kokande vatten! Idag ska vi ta mig fan ha kyckling och ris, Lena style! Fan va smarrigt. Jag tycker om att laga mat när det tar sin lilla tid, för då behöver man inte göra så mycket, haha. André har kommit hem nu och började arbeta direkt, stackarn! Nu håller han på att byta bänkskivor i köket och ska väl efter det fixa bordet i köket! Han är så händig och duktig min man och bra blir det också! :) Skönt att det går frammåt nu.. Bara garderoben (the walk in) kvar snart, kanske det viktigaste av allt, men det kommer! Bara allt är klart innan jul!

Nu törstar jag efter vatten! Hörs, Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0