Tjabba Tjåla Tjing!

Nu sitter jag här i lyan och dunkar MTV för fullt. Har precis diskat och haft lite besök av mamma! Hon ville så gärna se garninerna så hon kom upp en sväng! Idag hade ju jag tänkt hinna en massa saker men imorse var jag hemskt trött! Men jag pallrade mig upp med täcket i högsta hugg efter André åkt till jobbet, placerade mig mysigt i soffan och slog på vakna! med the voice, såklart! :) Jag hann inte titta på hela dock innan jag somnade! Det är för att dom har så mycket reklam hela tiden nu, det hade dom inte förut, då hade dom bara reklam en enda gång! Men nu i pauserna tycker jag att jag kan blunda lite, men ack så somnade jag till! Vaknade igen alldeles för sent och nu är jag helt slut! Så jag orkar ingenting. Jag får göra det ikväll i stället, har i alla fall diskat som sagt! Det va det viktigaste.

Tack alla läsare (släktingar, haha) för alla fina kommentarer! Det ett flertal (2) som ville veta vilket datum som blev satt igår på Ultraljudet och jag kom på att det kanske jag skulle ha skrivit! Jag blev framflyttad en dag! :D Haha, så dom hade alltså varit duktiga på att gissa i Ludvika! Datumet nu är den 21 April :) Jag gillar att det blir i April faktiskt, jag älskar våren!

Nu ringde precis Johanna och jag ska dit på besök! Måste ringa min papput och fråga om han kan skjutsa dit mej. Jenny, Linda, Daniel, Cornelia och Celine ska också dit! Jag missar aldrig ett tillfälle att träffa dom sötnötterna!  inte frivilligt iaf! Haha. Jag återkommer tonight! Nu måste jag fixa mig! Puss. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0