Torsdagen den 25 november 2010

God förmiddag! Världens bästa Mathilda har precis varit här på en kopp kaffe och en stor hink med skvaller och tjål om allt verkligen! Det va så himla trevligt att träffa henne igen och få lite uppdateringar om livet! Det är det här jag menar med att bo lite mer centralt av ingenstans, man kan träffa folk och få besök utan att dom ska behöva åka hundra mil. Det känns så himla bra med allt folk runt om kring! :)

Imorse var jag väldigt konstig måste jag säga. Jag brukar ju alltid vakna när Andrés klocka ringer 100 gånger på morgonen, höra när han går upp och går på toa och borstar och allt. Men imorse vaknade jag av att han stog brevid mig och tittade på mig, helt redo att åka till jobbet. Så som vanligt när han åkt så känner jag ju ett måste att titta på Vakna! med the voice, men imorse blev jag lite besviken faktiskt! Det va inte alls lika bra som det brukar, så jag släpade tillbaka täcket till sängen och la mig igen! Mathilda ringde och sa att hon tänkte komma idag, sen somnade jag och vaknade halv elva. Tur va väl det för Mattis dök upp efter en halvtimme!

Mamma ringde nyss och frågade om jag ville ha lunch klockan två. Vem tackar nej till att slippa laga mat till sig själv? Ingen kan göra det. kul är det inte att laga mat! Det är bara roligt att laga mat till älsklingen när han är trött efter jobbet, då känner jag mig som en riktig hemmafru, haha. Så jag ska alltså till morsan om typ en timme då! Jag känner att magen kurrar lite nu, men det kanske beror på nått annat..

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag fyller Jessica Östlund år! På högstadiet brukade vi alltid ha Fysikprov just på hennes födelsedag! Stackarn! Haha Grattis Pullan, hoppas din dag blir helt fantastisk :) Puss på dig.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu ska jag smörja mitt vinter-torra face. Peace.

Kommentarer
Postat av: Jessica Östlund

Tusen tack sötnos för ditt söta lilla inlägg till mig :) Har taskigt med pengar på fonen så jag kunde inte svara på ditt fina sms :( Tror vi har haft ett teknik prov också på födelsedagen haha! Usch tur att man slipper ha sånna tråkiga födelsedagar nu!



Tänkte jag skulle få hälsa på dig nästa vecka om de går för sig, så får du komma till Lindvägen och hälsa på mig också ;D



Puss på dig <3

2010-11-25 @ 16:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0