Halv-familje-mys!

God morgon gott folk, vaknade för ca en timme sen av att Jenny ringde så sängbodet vibrerade. Det är ju alltid trevligt när Jenny ringer och vi tjåla lite strunt tänkte jag och valde att svara, trots nyvakenheten. Då visade det sig att det inte alls var fallet, hon ville inte, tjåla med mig inte! Nej nej, hon ringde fel när hon skulle ringa till Johan! KUL. Vi la då på ganska omgående och då fick jag se att André ringt tjugo minuter tidigare, så jag ringde upp. Då hade inte han heller tid att prata med mig. Så då var man klarvaken fast egentligen as trött. Men men..

Igår hade vi lite halv-familje-mys! Jag, Pappa och Amanda tittade på Robinson tillsammans och när Johanna kom hem från jobbet klockan nio så var vi alla lite hungriga - så vi lagade lite tacos! :) Efter vi ätit en massa så satte jag och Johanna oss framför Tvn och tittade på Vem vet mest, en frågesportprogram på typ tvåan eller nått.. haha. Jag visste inte mest. Då bestämde vi oss för att titta på en rulle, närmare bestämt Sex and the city 2. Den va bra, men inte lika bra som ettan! men det är väl sällan så att uppföljaren är bättre än den första kanske.. Den höll på halva natten så när klockan var runt två så la jag mig, ensam i min säng. Jag kom på att det var väldigt längesen jag och André sov ifrån varandra! Det måste ha varit min studentvecka då jag sov i Falun! sjukt. Men pga den sena timmen så var det inte lika svårt att somna, men nog var det jobbigt och rymligt allt..

Idag kommer han hem, min lilla plutt! Han sa att han skulle ringa upp men det ser mörkt ut, det har gått en timme sen jag talade med honom! Men det dröjer nog inte förns han är hemma igen! :) Nu ska jag kissa! Hörs sen! PEACE.

Halv-familje-mys. (Vi saknade Jenny och Mamma)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0