Ekta peerlor!

Blev inte mycke till packning idag. Jag blir helt yr om jag reser på mig, jag tror att jag har lite feber också. Men jag vet inte riktigt, jag fryser i alla fall väldigt mycket. Så jag blev kvar här i soffan och har gjort lite armband. Det är så himla avslappnande att bara sitta och pilla med alla små pärlor. Jag gjorde ett vinterarmaband i vitt, nöjd!
Det är tre pärlband som sitter ihop med en ring. Jag gjorde massa fler också, men dom blev inte så bra.

Älsklingen ringde nyss och frågade om jag skulle med till lägenheten sen när han slutar och idag ska jag nog det! Egentligen finns det ju inte jätte mycket för mig att göra där, men jag tänkte städa lite och skruva ihop lite möbler och så! :) Jag ska skruva ihop hatthylle-grejen till och börja med så man har nånstans att göra av skorna. Jag håller på att bli galen nu när man måste ta av sig skorna utanför, inte okej!
André berättade även att Jonny och Anette är lediga idag och att dom har spenderat dagen på Kupolen! Fubbigt.. Jag som trodde att Anette försov sig imorse! Hon va så jävla seg upp ur sängen! va lite orolig där ett tag. Men då var dom alltså lediga! Hm.

Nu ska jag äta nått, som vanligt är jag inte jätte hungrig! Kanske blir en frukt och kanske en liten macka bara :) Hörs sen! Puss och Kram, Peace.

 

Bilderna blev asdåliga, jag orkade inte anstränga mig allt för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0