Blockflöjt är ett fint instrument..

Sitter i soffan och har precis ätit lite frulle! Jag låg kvar i sängen väldigt länge idag och mådde lite halvdåligt! Varför går det aldrig över? aja. Tittade så klart på Vakna! som alltid. Sen placerade jag datorn i sängen och tittade på Ung & Bortskämd och Bonde söker fru :D Haha. Jag vet inte va det är som gör att jag tycker att det är så sjukt kul med pinsamma människor! Jag bara njuter av att se  när folk skämmer ut sig! Jag tycker att det är bra TV helt enkelt! :)
Nu sitter jag och nästan skäms över att jag har legat lite på latsidan idag i stället för att packa! Jag ska ju helst vara klar när André kommer typ klockan sex! Det är ju faktiskt så att idag händer det! Det är idag dagen är här, dagen som jag väntat på! Idag ska vi flytta! ja, vi ska faktiskt köra dit alla saker idag och eventuellt sova där också! Om vi inte får nån ordning alls så blir det väl att vi sover vid mamma och pappa. Vi har ju liksom inte ens gardiner att sätta upp och inte alla möbler som vi behöver heller för den delen! Därför ska vi imorgon göra en liten resa till IKEA igen! För den sista touchen så att säga. Det ska bli roligt. Vi kommer åka efter klockan ett dock eftersom André arbetar på förmiddagen! Jenny kanske också skulle med, vi får se..

Ja, igår var vi då på 1-års kalas för Celine Angelin Renbro! Det var då Jag, André, Jenny, Johanna, Malin, Linda, Daniel, Cornelia och Celine som då var i samma hus, at the same time! Det va alltså fullt hus i Källbotten och som alltid i deras sällskap hade vi mycket trevligt! Linda hade bakat väldigt delikata små kladdmuffins och bullar! Även Daniel bidrog med lite fika, nämligen salta pinnar! Lite konstigt fikabröd kan man tycka, men jag tror att dom gick åt! Det va väl Malin som drog i sig dom flesta iof.. (även rätt många kladdmuffins tror jag ;) haha) Det va ju som sagt Celine's kalas och självfallet fick tösen presenter! Även Cornelia fick sig en present såklart, väldigt bra och högljuda presenter - Varsin blockfjöjt! Hahaha. (Daniel uppskattade det kanske inte lika mycket som Cornelia!) Men jag tror att alla var rätt nöja i slutändan ändå! En väldigt trött Celine kröp till kojs och innan vi åkte hem så skulle Cornelia även hon sussa! Och av alla människor i huset så valde hon mig att följa med upp och läsa bok! Jag blev lite mallig faktiskt :D Hon är ett riktigt sötsnöre den där Cornelia! :) Resten av folket skulle då spela spel, men jag och André avstog och åkte hem! Tack släkt och vänner för en trevlig kväll <3

Nä nu har jag inte alls tid med det här! Så jag slänger in lite bilder från kalaset och så kanske jag bloggar lite igen senare för den som är intresserad! Hörs, PEACE ;*


nya familjebandet? Musikalisk som sin far och bedårande som sin mor!


Malin fikar, igen! Lindas fantastiska muffins :)

Svårt att få osuddiga bilder på så livliga och söta barn! :)
Celine och Cornelia Angelin Renbro <3

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilket fint inlägg du gjort om kalaset! Det var så trevligt att ni kom alliop! Cornelia har faktist berättat för oss i flera dagar att du läste saga för henne, så hon var minst lika mallig! :)



Vi kommer snart och hälsar på i eran nya lya också! Läste nämligen att ni kommit iordning bra nu!



Kram så länge så ses vi snart!!

2010-11-23 @ 13:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0