Västerås eller Örebro? det är frågan.

Har precis fräshat upp mig lite inför resan till IKEA idag. André slutar om en timme och då ska alltså han, jag och Jenny åka antingen till Örebro eller Västerås! Själv anser jag ju inte att det är någon vidare skillnad mellan de båda förslagen, men André, Camilla och Ank tycker att Västerås är bäst, men Jenny, pappa och mamma tycker Örebro! Så vi får väl se, själv är jag väldigt neutral i frågan känner jag. Är det nån skillnad? Nej. Men Anette hade tydligen ringt till André idag och berättat att vägen till Västerås var en aning halkig, så det kanske blir Örebro då! Vi va ju till Västerås sist. Anette och Jonny är ju då på väg mot Stockholm denna vintriga dag, dom ska på kryssning. Kul.

I natt har vi som sagt sovit första natten i lägenheten, bland kartonger och nakna väggar! Men men, idag ska det allt bli ändring på det! Eller ja, kanske imorgon. Men det under helgen ska det nog bli ganska klart, det är bara lite hyllor i stora garderoben som fattas! Det är ju dock mest kläder vi har i alla lådor så det kommer väl stå tills garderroben är klar. Det är mycket att göra innan en lägenhet är ett hem.

Nu ska jag strax springa upp till lägenheten igen och tortera mig med lite nässpray så jag slipper vara täppt hela dagen lång, André lär väl upp dit när han kommer och byta om, så slipper har åka överallt i jobbarkläder! Haha.

Uppdaterar kanske från mobilen senare! Jag har ju liksom inget internet i lägenheten tyvärr, så det får väl bli ett sånt där fin fint mobilinlägg. Blev kortare än jag trodde såg jag, haha! Men men.. vi hörs i alla fall sen! Peace :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0