Pojke eller flicka? DET är frågan.

God kväll! Tänka sig, nu har jag inte bloggat på två hela dagar! Men lägenhetsfix har faktiskt varit prio ett denna helg! Igår hade vi fullt upp med att shoppa lite saker som vi inte hittade på IKEA och bygga ihop de möbler vi faktiskt hittade på Sveriges största och bästa möbelvaruhus! Vi hade även äran att få finbesök av Viktor, Amanda och Hector! Dom kom på lite kvällsfika och vi fick äntligen träffa sötsnöret Hector! Han var helt underbar verkligen, det är så sjukt att dom faktiskt är så där små! Han grät till och med gulligt, han va liksom lite hes på nått vis! Gulleplutt! Det va i alla fall jätte trevligt att dom kom, ni är välkomna åter! :)

Idag har vi varit till Falun på Ultraljudsundersökning! Allt såg mycket bra ut och jag har ett friskt och aktivt barn i magen. Vi hade ju sagt att vi kanske skulle ta reda på vilket kön bebisen har och när vi kom dit så var vi inte riktigt säkra på hur vi skulle göra. Men när jag låg där på sängen, helt kladdig och kletig, så frågade jag barnmorskan om hon hade möjlighet att se va det var för kön. Snäll som hon var så var hon villig att göra ett försök, men först fick jag gå och kissa för blåsan var lite full och bebisen låg helt weird. När jag kom tillbaka gjode vi ett nytt försök men utan framgång, så vi vet alltså fortfarande inte om det blir en pojke eller flicka. Först blev jag lite besviken, men nu känns det faktiskt rätt bra att inte veta. Det spelar ju liksom inte roll vad det är.

Efter undersökningen så åkte vi till Mio och handlade lite, sen åkte vi till Kupolen för att äta världens godaste sallad! Fan va god den är, Seafood sallad på [Kompis] eller va det nu heter. Vi shoppade lite på Kuckelikana vilket måste vara den roligare inredningsbutiken ever. Jag hann även in på Ur&Penn en snabbis och införskaffade mig två par nya örhängen! :D Jag får en läskigt lycklig känsla i kroppen av att köpa nya örhängen! Ett par svarta Peace-tecken i plast, as snygga! Och ett par ganska breda silver/svarta ringar med typ runda nitar på, även dom skit snygga. Jag älskar smycken!!! Sen orkade vi inte shoppa mer, så vi åkte hem mot berget. Va in på TBJ för lite shopping och sen Konsum för kylskåpsfyllnad.

Nu på kvällen har André, efter mycke tjat, satt upp gardinstängerna, tack älskling! Själv har jag strukigt alla dukar och gardiner och plaserat de där det ska vara. Vi var nere vid Mor och Far för ett tag sen och fick oss lite fika, som lillsyrran fixat! Nya grejen, micro-kladdkaka! gott vare!

Nu sitter vi här, jag och älsklingen, och tittar på Svenska Hollywoodfruar! Jag trivs skit bra i nya lyan, verkligen! Nu börjar det bli lite orning också! Känns jävligt bra faktiskt. Men jag trivs där min André finns, så är det. Nu blir det lite nässpraystortyr, känner att jag inte får tillräckligt med syre här. Hörs! Peace! <3

Kommentarer
Postat av: Lillesyrran/plutten

Du jag kan lova dig en sak min kära syster, du har nog råkat köpt lika örhängen som jag köpte för någon vecka sen. Peacemärkerna i mean. Jag lovar dig..



& Varsevarse för microkladdisen! :) loveu.

2010-11-22 @ 22:09:32
URL: http://misserixon.blogg.se/
Postat av: emelie

Va mysigt med UL, ska ni upp igen och kika kön eller väntar ni tills den kikat ut?

Föresten vart du fram flyttad eller bakåt flyttad nått?



2010-11-22 @ 22:34:46
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Blivande farmor :))

Skönt att allt är bra med den lilla krabaten! Han/hon vill vara lite hemlig:)

2010-11-22 @ 22:49:21
Postat av: Elin

Vad fick ni för datum?

2010-11-23 @ 10:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0