Adjö November!

God kväll alla djupfrysta! Jag och älsklingen sitter i soffan. Kanske inte har nämnt det men soffan i fråga är det skönaste och bästa någonsin! I love it. Vi har nyss sett en film som gick på kanal5 i stället för Desperate, (Av någon konstig anledning?) Win a date with Tad Hamilton hette den, jag har givetvis sett den förut men den är rätt bra så det kvittade. Nu på kvällskvisten har vi även haft besök av Hanna, Johan och Ebba! Dom var här och fikade lite och tittade på lägenheten :) Tack för titten, det va himla trevligt!

Imorgon är det den första December och det innebär inte bara att man får öppna första luckan på chokladkalendern (Ja, vi har fått varsin av Anette! man blir väl aldrig för gammal eller?), nej det innebär även ett nytt besök på MVC. Vilket i sig innebär blodprover och grejer, vilket inte är speciellt uppskattat! Ja, jag antar att det blir lite tester och lite samtal med barnmorskan! trevligt. Det är inte det enda som står på schemat i morgon faktiskt, jag har även en bakdag inbokad med mina kära systrar - Jenny, Johanna och Amanda. Det ska bli trevligt med lite julbak! :)

Nu ska jag snart överlämna datorn till älsklingen och gå och diska. kul! ni vet ju hur mycket jag älskar den syslan. Men då slipper jag ju det imorgon! Jag återkommer imorgon efter MVC besöket! God natt!

Va tycks om min nya juliga blogg? Jag blev rätt nöjd faktiskt :)

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0