Bus OCH godis!

Sitter i soffan och tittar på en Repris Projekt Runway. har precis duschat och käkat frulle! ja jag vet att klockan är ett, men what the fuck. Våran helg-väckarklocka jobbar idag så vi fick sova lite :)

Igår va jag ju vid Jenny och gjorde klart Halloween kostymen (den blev grym!). Som jag meddelade igår så kom ju Johan över på en kaffe och berättade att han inte hade fixat nån kostym än. Så i ren panik tvingade han Jenny att sy en kostym till honom, och när hon ändå var igång så köpte vi tyg till en dräkt till André också. Så hon har nog setat uppe hela natten om jag känner henne rätt! Stackarn. Efter besöket vid Jenny åkte jag till lägenheten där älsklingen grejade en massa, han är så duktig. Vi åkte hem och bytte om, sen åkte vi fram till Stopet med Jonny, Anette, Christian, Emelie och Thilde (aka Ting) och åt middag :) Det va trevligt, Ting va lika vild som vanligt :) Sen åkte vi hem och tittade på slutet av Idol.

Idag ska vi åka till lägenheten och fixa lite, sen är det ju faktiskt den omtalade Halloween festen vid H&J ikväll! Det kommer as mycke folk och jag hoppas verkligen att alla är utklädda! Annars är dom inte välkomna. Men det skulle tydligen bli en hel del människor och jag är väl den enda som kommer vara nykter.. och kanske Johanna. men det är hon ju jämt! jag ska iaf vara fotografen för kvällen, bilderna kommer förhoppningsvis ut här sen! :)

Nu måste jag hinna fixa lite innan vi ska åka! PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0