Traped in my bed.

God dag. Eller egentligen är den inte alls god, jag känner mig lite utav en zombie idag faktiskt. Jag har inte fått tillräckligt med sömn i natt för att faktiskt kunna kalla mig som en människa för tillfället. Jag låg vaken mellan 23 och typ 02 i natt innan jag somnade! Då hann jag kanske sova i 1-2 timmar innan min kära pojkvän väckte mig igen! Jag vet inte om han sover eller om han är vaken när han väcks mitt i nätterna. Vill han att jag ska vakna? eller vill han bara mysa lite så där klockan fyra på morgonkvisten? Det roliga är då att han väcker mig, jag blir pigg och han somnar efter tio minuter och låter som en ångvält. Ja, jag somnade väl efter kanske en timme av vridande och vändande och fick då sova nån timme. Sen bestämde han sig för att väcka mig igen! jag trodde jag skulle bli galen! Då ringer väckarklockan och han ska upp och jobba! Och då kanske man tror att jag ska få sova ut under dagen, ack nej! Till råga på allt så skulle två tjommar komma och installera en luftvärmepump just idag, klockan 10! Så jag fick sova typ två timmar och sen vaknade jag av att en av gubbarna står och hoppar på verandan utan för mitt fönster. Då kunder man ju inte precis somna om, så jag låg vaken i sängen och lyssnade på dom tills dom åkte klockan 3 på eftermiddagen. Gah! Hungrig som en varg och kissnödig som fan fick jag äntligen gå upp. Under hela tiden jag låg fången i rummet, kunde jag inte sluta tänka på alla smörgåsar jag skulle äta när jag blev fri. När detta äntligen skulle gå i uppfyllelse, upptäckte jag att smöret var slut. kul.

Vilken bra dag jag har haft idag. blä. ikväll är det grey's. alltid något! PEACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0