Wierd.. but lovely.

Hej allesammans! vad har hänt på gamla dar? såg precis att jag inte har bloggat på tre månader. Jag måste ha varit väldigt trött dom senaste tre månaderna, ovanligt trött faktiskt. Det måste liksom ha hänt något konstigt med min kropp som gör att jag vill sova sova sova. Undra va det kan vara.. kan det vara att det ligger en liten parvel inne i min mage? kan det ha något med det att göra? :) kanske. haha. Ja det är faktiskt sant, som alla andra i min släkt så är Madde också med barn. Va vid barnmorskan senast i går och gjorde ett ultraljud och fick bekräftat att jag nu är i ca 13+5 veckor. Det va en vild liten krabat som låg där inne och sparkade och ville ut, men det dröjer ett tag till innan han/hon får entra denna bisarra värld. Det var nog inte förns igår jag verkligen förstog att det faktiskt ligger en liten individ inne i min kropp. Helt galet, jag är glad.

Nu sitter jag här i Råbroa, i soffan under en filt, med tända ljus och gasolkaminen på. Allt för att försöka få upp värmen i kroppen igen, för här är det svinkallt må ni tro! En repris av Lyxfällan står och går i bakgrunden vilket får mig att panika efter ett arbete. Jag har arbetat med mitt CV hela dagen och planerat vilka arbeten som ska får detta CV. Det känns bra att ha en plan över vilka jobb jag ska söka, det hjälper även till med vad jag ska skriva i mitt CV. Men det är så fruktansvärt svårt. Men jag måste ha ett jobb typ nu. Med ett barn som kläcks i April och en eventuell flytt i januari så är varenda krona välbehövd. Men samtidigt som allt känns rätt tufft nu så känns det även spännande och väldigt bra. Allt kommer bli bra.

Nu börjar familjen Ericsson droppa in en efter en så nu är tystnaden över. Skönt. Jag gillar ljud. Jag antar att det kommer vara många som tycker att detta är opassande, men vem fan bryr sig. Dom behöver jag ju inte umgås med. Jag är bara så glad att både min och Andrés familj är så glada och positiva till allt, även att våra vänner är så positiva. Vi har ju dock inte berättat det för alla än, jag har bara sagt det till dom vänner som jag har träffat, jag känner inte att jag vill ringa runt. haha.

Nu ska jag finish my tea och totalt lus läsa blocket för möbler och annat skit man behöver när man ska flytta. Jag ska försöka börja blogga igen. I like it.

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Anna Banäna

Men what!!!!???? GRATTIS MADDE OCH ANDRÈ!!!!!!!!!! Åhhhh wiiii va kul!!!! Love you!!!!

2010-10-22 @ 11:18:42
Postat av: Svar te Banäna

haha, tack Anna! ja det ska bli festligt och spännande faktiskt :D

2010-10-22 @ 22:09:33
URL: http://immad.blogg.se/
Postat av: john

WOW!!!! VILKEN CHOCK!! GRATTIS MADDE OCH ANDRE :)

2010-10-26 @ 20:54:04
Postat av: Linkan

hihi Åh Madde! :D Vad roligt!! Ska bli spännande att se vad det blir för liten sparvel det där! :D:D PUSS!!!

2010-11-08 @ 22:56:26
URL: http://popriot.blogg.se/
Postat av: Svar till Linkan!

Haha, jaa.. Det ska det verkligen! :D PUSS!!

2010-11-09 @ 14:16:42
URL: http://immad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0